Vill du beställa?

onsdag 19 juni 2013

I klistret – igen

En tidigare medfaren, mörk och tråkig träbricka.

Ni minns penselburken som jag gjorde till min målande mamma? Hon blev så glad att hon visade upp den för sina vänner på Facebook, och bland dessa vänner fanns en kvinna som kontaktade mig för att höra om jag kunde tänka mig att göra fler fjärilsburkar till hennes lilla butik utanför Växjö.

Självklart blev jag både smickrad och entusiastisk och gick genast loss med penslar, färg och klister. Förutom ett gäng fjärilsburkar har jag dekorerat lite av varje. De flesta prylarna är antingen hämtade från min egen återvinningslåda eller köpta på second hand eftersom jag gillar grejen med att göra nytt av gammalt.

Bilder på ytterligare alster kommer att publiceras här på bloggen efter hand.  

En före detta naturfärgad träburk med lock som jag köpte jag för någon tia på second hand.
Även här ser ni en före detta ordinär träburk.
Jag gjorde några avsteg från min återvinningslinje. Här nedanför ser ni två. Dessa toaborstar är sprillans nya, jag lovar!




Uppdatering: Nu finns fler bilder ute på bloggen. Kolla här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar